مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:352023-01-10اجتماعي

برف چشم روشنی زمستان در نصف جهان و شهرهای آن+تصاویر و فیلم


با فعال شدن سامانه بارشی در اصفهان بیستمین روز از روزهای زمستان امسال با بارش برف و باران آغاز و دیروز چهره نصف جهان و اغلب شهرهای آن سفیدپوش شد.

-   وی تصریح کرد: به هم استانی هایی که قصد سفر دارند، پیشنهاد می کنیم با توجه به اینکه بارش بسیار شدید است از تردد خودداری کنند و در صورتی که لازم به تردد بود، حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند چرا که در همه محورهایی که بارش برف و کوهستانی است، پلیس از تردد ناوگان حمل و نقل بدون زنجبر چرخ جلوگیری می کند.

تاکی گفت: در حال حاضر محدودیت تردد مقطعی با توجه به شرایط جوی و بارش در بعضی از محورها با هماهنگی پلیس راه و راهداری ممکن است اعمال شود اما در حال حاضر محوری مسدود نیست و تردد برقرار است.

  با توجه به بارش برف مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان فریدونشهر، مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان چادگان، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه شهرستان تیران و کرون، مدارس مقطع ابتدایی شهرستان فریدن، تمامی مقاطع تحصیلی بخش باغهادران، مدارس مقطع ابتدایی شهرستان سمیرم، مقطع ابتدایی شهرستان دهاقان، مقطع ابتدایی زرین شهر و  شهرستان مبارکه و مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان شهرضا تعطیل اعلام شد.

  بارش برف آسمان غبار آلوده شهر اصفهان و بسیاری از شهرهای استان را که در هفته های اخیر در وضعیت هشدار و ناسالم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف چشم روشنی زمستان در نصف جهان و شهرهای آن+تصاویر و فیلم

برف چشم روشنی زمستان در نصف جهان و شهرهای آن+تصاویر و فیلم