مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:352023-01-10بين الملل

قدردانی وزیر خارجه نتانیاهو از حمایت های بین المللی آلمان


«الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «آنالنا بائربوک» همتای آلمانی خود، از برلین به دلیل حمایت از تل آویو در مجامع بین المللی تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که تشدید مواضع ضد ایرانی دولت آلمان ادامه دارد، وزیر خارجه تل آویو از مواضع برلین قدردانی کرد.

الی کوهن وزیر خارجه کابینه جدید رژیم صهیونیستی در پیامی توییتری خبر داده که با آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان به صورت تلفنی رایزنی کرده است.

این مقام صهیونیست در توضیح رایزنی تلفنی با بائربوک، ابتدا به تعریف و تمجید روابط رژیم صهیونیستی و آلمان پرداخته و این دو را شرکای راهبردی یکدیگر توصیف کرده است.

وزیر خارجه کابینه نتانیاهو در توییتر نوشت: اسراییل و آلمان شرکای راهبردی هستند که از نزدیک و دائما درباره طیف گسترده ای از موضوعات همکاری نزدیک دارند .

الی کوهن سپس به تمجید از مواضع آلمان پرداخت و افزود: من از او (بائربوک) به دلیل حمایت آلمان از اسراییل در مجامع بین المللی تشکر کردم.

ما متعهد شدیم که به همکاری در اینده به منظور توسعه روابط بین دو کشور ادامه دهیم .

قدردانی وزیر خارجه رژیم اشغالگر قدس از مواضع و حمایت های دولت آلمان از این رژیم در شرایطی انجام شده که برلین طی ماه های اخیر مواضع تندی علیه جمهوری اسلامی ایران گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی وزیر خارجه نتانیاهو از حمایت های بین المللی آلمان

قدردانی وزیر خارجه نتانیاهو از حمایت های بین المللی آلمان