مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:452023-01-10پزشكي

انتخاب مجله «توانبخشی» به عنوان برگزیده جشنواره تحقیقاتی رازی


مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: مجله علمی پژوهشی «توانبخشی» به عنوان مجله برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی انتخاب و معرفی شد.

- انتخاب مجله توانبخشی به عنوان برگزیده جشنواره تحقیقاتی رازی مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اعلام کرد: مجله علمی پژوهشی توانبخشی به عنوان مجله برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عطیه اشتری درباره مجله توانبخشی گفت: هدف مجله توانبخشی، انتشار مهمترین و با کیفیت ترین موضوعات علمی و بالینی از آخرین پیشرفت ها، دستاوردها و مطالعات پژوهشی و علمی است.

وی اظهار کرد: جشنواره رازی، معتبرترین جشنواره در زمینه علوم پزشکی در ایران است و همه ساله به منظور تجلیل از محققان برجسته ایرانی داخل و خارج از کشور، برگزار می شود.

دکتر اشتری همچنین گفت: از بین مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، در بخش مجلات فارسی، فصلنامه آرشیو توانبخشی به صاحب امتیازی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به عنوان مجله برگزیده انتخاب شد.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، وی افزود: این مجله از تابستان 1382 از سوی کمیسیون نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب مجله «توانبخشی» به عنوان برگزیده جشنواره تحقیقاتی رازی

انتخاب مجله «توانبخشی» به عنوان برگزیده جشنواره تحقیقاتی رازی