مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:452023-01-10سياسي

810 خانوار مشگین شهر از نعمت آب پایدار برخوردار شدند


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 810 خانوار مشگین شهر با افتتاح و انتقال آب شرب به 6 روستای محروم از نعمت آب پایدار برخوردار شدند.

- مشگین شهر-فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: 810 خانوار مشگین شهر با افتتاح و انتقال آب شرب به 6 روستای محروم از نعمت آب پایدار برخوردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه آب شرب پایدار بهداشتی بخش ارشق مشگین شهر اظهار کرد: 810 خانوار مشگین شهر با افتتاح و انتقال آب شرب به 6 روستای محروم از نعمت آب پایدار برخوردار شدند.

وی با اشاره به بهره برداری 6 طرح آبرسانی مناطق محروم روستایی در بخش ارشق مشگین شهر افزود: این طرح به همت جهادگران بسیجی استان اردبیل پس از 6 ماه زمان و با اعتبار 85 میلیارد ریال به بهره برداری رسید و 4 هزار 921 نفر جمعیت از این آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه نباید از هیچ تلاشی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم دریغ شود، ادامه داد: مردم ولی نعمتان و صاحبان نظام هستند و بسیج و سپاه بر خود وظیفه می داند با بهره گیری از طرفیت های موجود انسانی و تجهیزاتی در خدمت ولی نعمتان انقلاب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

810 خانوار مشگین شهر از نعمت آب پایدار برخوردار شدند

810 خانوار مشگین شهر از نعمت آب پایدار برخوردار شدند