مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:502023-01-10فرهنگي

مردم از اکران فیلم های روز سینمای جهان استقبال می کنند/ روزانه 500 مخاطب داریم


برخی ترجیح می دهند فیلم های خارجی را در سینما تماشا کنند، در نتیجه اگر در سینماها فیلم خارجی اکران شود مردم استقبال می کنند و به نظرم فیلم های روز سینمای جهان در ژانرهای اکشن، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر سینما آفریقا مشهد گفت: برخی ترجیح می دهند فیلم های خارجی را در سینما تماشا کنند، در نتیجه اگر در سینماها فیلم خارجی اکران شود مردم استقبال می کنند و به نظرم فیلم های روز سینمای جهان در ژانرهای اکشن، ترسناک و انیمیشن مخاطب بیشتری دارد.

امید رجب پور در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه خوراک سینما فیلم خوب است، اظهار کرد: در حال حاضر بعد از انفرادی، فیلم بخارست به اقتصاد سینما کمک کرده است.

در چنین شرایطی نمی شود روی بهبود وضعیت سینما و افزایش مخاطب کار کرد، در نتیجه جذب مخاطب بیشتر به سینماها نیازمند فیلم های جدید و متفاوت است.

وی افزود: فیلم های تکراری که مدت طولانی در سینما اکران شده مخاطبی جذب نمی کند.

در این شرایط بلیت های نیم بها و تغییر قیمت نیز نتیجه مطلوبی ندارد و تنها در صورت اکران فیلم جدید، با شیب روی قیمت می توان مخاطب را تحریک کرد.

مدیر سینما آفریقا با اشاره به پیش رو بودن جشنواره فیلم فجر بیان کرد: در سال گذشته نسبت به شرایط، استقبال خوبی صورت گرفت و فیلم های خوبی نیز اکران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از اکران فیلم های روز سینمای جهان استقبال می کنند/ روزانه 500 مخاطب داریم

مردم از اکران فیلم های روز سینمای جهان استقبال می کنند/ روزانه 500 مخاطب داریم