مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:552023-01-10سياسي

نطق وکلای ملت/ تنها راه حل مشکلات اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد است


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود به موضوعات پروژه نفوذ، تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی، عملکرد صدا و سیما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه شنبه 20 دی در نطق میان دستور خود به موضوعات پروژه نفوذ، تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف میان شیعه و سنی، عملکرد صدا و سیما، امنیت کشور، مسکن، مشکلات اقتصادی و.

اشاره کردند.

* تنها راه حل مشکلات اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد است محسن زنگنه نماینده مردم تربیت حیدریه، مه ولات و زاوه  در مجلس اظهار کرد: لازم می دانم به عنوان عضوی از کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از زحمات دولت محترم و همچنین سازمان برنامه و بودجه که برخلاف برخی از مصاحبه ها بودجه امسال را با مدیریت منابع و مصارف در حد کسری بودجه صفر تا امروز پیش برده اند، تشکر کنم و امیدوارم که دولت محترم با آسیب شناسی برنامه های پیشین توسعه رویکرد خویش را تغییر داده و با توجه به تاکیدات رهبری بر مسئله محور بودن برنامه هفتم با انتخاب تعداد محدودی مسئله اصلی تمرکز خود بر حل همان مسائل معطوف دارد.

 وی ادامه داد: امروز سوال مردم از کارگزاران و نمایندگان مجلس این است که آیا مشکلات اقتصادی کشور به سامان خواهد رسید؟ آیا کشتی معیشت مردم در طوف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق وکلای ملت/ تنها راه حل مشکلات اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد است

نطق وکلای ملت/ تنها راه حل مشکلات اقتصادی، مردمی کردن اقتصاد است