مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:552023-01-10سياسي

ارائه لایحه بودجه سال 1402 به شورای اسلامی شهر تبریز


شهردار تبریز از ارائه لایحه بودجه سال آینده در کمترین زمان ممکن به شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: احصای نظرات و هم اندیشی با اعضای شورای اسلامی شهر یکی از برنامه های اساسی مدیریت شهری است.

- یعقوب هوشیار، سه شنبه، 20 دیماه، در جلسه هم اندیشی و همفکری مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در خصوص بودجه سال 1402 بیش از دو هفته است جلسات منظم و مکرر برگزار می شود و بودجه در سه سطح، نواحی محوری به جهت تمرکز به مشکلات محلات، منطقه محوری اعم از مسیرگشایی و افزایش سرانه های شهری و همچنین بخش سوم مربوط به برخی پروژه های با اهمیت شهری است که از طریق شهرداری مرکز مدیریت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در 10 ماهه گذشته شاهد اتفاقات خوبی در پیشبرد اهداف عمرانی بودیم، ابراز کرد: نصب روزشمار در پروژه ها سرعت عملکرد اجرای آن ها را تسریع بخشیده و گامی بلند در احیای اعتماد و رضایت شهروندی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه از اولین روز تمرکز کاری مدیریت شهری بر 14 محور اعلام شده است، افزود: نقشه راه مدیریت شهری بر اساس برنامه مدونی است که به شورای اسلامی ارائه شده و در این مدت تلاش ما بر اولویت های اساسی شهر با تکیه بر توان و ظرفیت مجموعه شهرداری تبریز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه لایحه بودجه سال 1402 به شورای اسلامی شهر تبریز

ارائه لایحه بودجه سال 1402 به شورای اسلامی شهر تبریز