مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:052023-01-10اقتصادي

برداشت بیش از 2 میلیون تن نیشکر در خوزستان/ برداشت ادامه دارد


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به پیش بینی برداشت 5 میلیون تن نیشکر گفت: تاکنون بیش از دو میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت های هشتگانه برداشت شده است و روند برداشت همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به پیش بینی برداشت 5 میلیون تن نیشکر گفت: تاکنون بیش از دو میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت های هشتگانه برداشت شده است و روند برداشت همچنان ادامه دارد.

عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت برداشت نیشکر در واحدهای هشتگانه نیشکری خوزستان اظهار کرد: تاکنون بیش از دو میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت های هشتگانه برداشت شده است و از این میزان برداشت نیشکر، 167 هزار تن شکر تولید شده است.

وی با بیان اینکه رکورد روزانه تصفیه شکر برای اولین بار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شکسته شد، افزود: با تولید 916 تن شکر سفید در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر برای اولین بار در تاریخ شرکت، رکورد تصفیه شکر شکسته شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه عملیات برداشت همچنان ادامه دارد، گفت: با توزیع و عرضه این میزان شکر سفید تصفیه شده، موجودی شکر در بازارهای سراسر ایران افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت بیش از 2 میلیون تن نیشکر در خوزستان/ برداشت ادامه دارد

برداشت بیش از 2 میلیون تن نیشکر در خوزستان/ برداشت ادامه دارد