مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:202023-01-10سياسي

آخرین وضعیت واردات نهاده های دامی از بندرامام


مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری یک کشتی اقیانوس پیمای 43 هزار تنی حامل نهاده های دامی در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان از پهلوگیری یک کشتی اقیانوس پیمای 43 هزار تنی حامل نهاده های دامی در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

حمید بدوی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص واردات نهاده های دامی از بندر امام خمینی (ره) به کشور اظهار کرد: یک کشتی اقیانوس پیما حامل 43 هزار تن نهاده دامی در بندر امام خمینی (ره) پهلوگیری کرده و روند تخلیه این کشتی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در روزهای گذشته نیز یک فروند کشتی 42 هزار تنی پهلودهی و تخلیه شد، افزود: در هفته های قبل نیز یک کشتی 63 هزار تنی و یک کشتی 45 هزار تنی حامل نهاده های دامی در این بندر پهلودهی و تخلیه شدند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان ادامه داد: روند واردات نهاده های دامی از طریق ورود کشتی های اقیانوس پیما به بندرامام (ره) به صورت پیوسته در حال انجام است و هیچ مشکلی در خصوص تخلیه و بارگیری کالای آن ها وجود ندارد.

بدوی در خصوص واردات نهاده های دامی از بندر امام (ره) گفت: چندین فروند کشتی حامل نهاده های دامی در لنگرگاه بندر امام خمینی(ره) در انتظار ورود به اسکله برای تخلیه هستند که با رفع مشکلات اسنادی و ارزی آنان، به تدریج در اسکله ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت واردات نهاده های دامی از بندرامام

آخرین وضعیت واردات نهاده های دامی از بندرامام