مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:202023-01-10ورزشي

بهبودی 36 بیمار درگیر اعتیاد در پویش «در مسیر بهبودی»


مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت :با همکاری و مشارکت خیرین و خیراندیشان از ابتدای سال 1401 تاکنون تعداد 36 بیمار درگیر اعتیاد به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا جعفری افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی، کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش های همگانی استان فارس با اجرای پویش در مسیر بهبودی و با  همکاری و مشارکت خیرین و خیراندیشان از ابتدای سال 1401 تاکنون در مدت 9 ماه تعداد 36 بیمار درگیر اعتیاد را با پیگیری و خدمات اجتماعی و حمایت خیرین به کمپ های ترک اعتیاد معرفی کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از پیامدهای رنج آورِ اعتیاد، محرومیت های اجتماعی است، فرد معتاد معمولًا نمی تواند از بسیاری مزایای اجتماعی بهره ببرد و از جامعه طرد خواهد شد.

جعفری گفت: از دیگر عوارضِ زیان بار اعتیاد می توان به بر هم خوردن تعادل روانی، عدم توجه به اصول و مقررات جامعه، ضعف اراده، از بین رفتن احساس مسئولیت، ایجاد احساسات خصومت زا، بی قراری، عصیان گری، اضطراب دائم و احساس بی کفایتی و تنهایی، اختلال در خواب، بروز انواع بیماری ها و اختلال های روانی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی 36 بیمار درگیر اعتیاد در پویش «در مسیر بهبودی»

بهبودی 36 بیمار درگیر اعتیاد در پویش «در مسیر بهبودی»