مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:252023-01-10اجتماعي

تصمیم جدید برای کنکوری ها


معاون سازمان سنجش به این سوال که «در صورت آماده نشدن سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور از سوی آموزش و پرورش، وضعیت احتساب سوابق تحصیلی چگونه خواهد بود؟» پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حسن مروتی معاون امور آزمون های سازمان سنجش در رابطه با آماده نشدن سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور از سوی آموزش و پرورش و احتساب سوابق تحصیلی، گفت: آموزش و پرورش متعهد شد مقدمات لازم برای ایجاد سابقه تحصیلی را فراهم کند و داوطلبان متقاضی ترمیم نمرات یا ایجاد سابقه تحصیلی می توانند در 3 نوبت امتحانات شهریور، دی و خرداد شرکت کنند.

او افزود: مبنای کار ما این است که تا پایان خرداد 1402 سوابق تحصیلی داوطلبان در سایت آموزش و پرورش بارگذاری خواهد شد و با تعهدی که مسئولان این وزارتخانه در جلسات مختلف ارائه کردند، از ارائه سوابق تحصیلی مطمئن خواهیم بود.

مروتی تصریح کرد: اگر به هر دلیلی آموزش و پرورش نتواست مقدمات کار را فراهم کند، وضعیت افرادیکه سابقه تحصیلی ندارند را بررسی و احتمالا از طریق نمرات کنکور جایگزین خواهیم کرد.

معاون امور آزمون های سازمان سنجش بیان کرد: اگر مقدمات ایجاد سابقه تحصیلی توسط آموزش و پرورش فراهم شد اما داوطلبان برای ایجاد سابقه اقدام نکردند، نمره سابقه تحصیلی برای آنها صفر در نظر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم جدید برای کنکوری ها

تصمیم جدید برای کنکوری ها