مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:452023-01-10اقتصادي

25 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان شناسایی شد


سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سمنان از آغاز دور جدید شناسایی و آنالیز نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: - 25 نقطه حادثه خیز شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید صداقت در جمع خبرنگاران همزمان با ظهر سه شنبه به میزبانی راهداری استان سمنان از آغاز دور جدید شناسایی و آنالیز نقاط پرتصادف محورهای مواصلاتی استان خبر داد و تاکید کرد: اگر بخواهیم همه نقاط پرحادثه و آمارهای مربوط به هزینه مورد نیاز برای اصلاح آن ها را در نظر بگیریم هرنقطه پرحادثه به صورت متوسط بیش از 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی افزود: اثر ایمنی خودروها در کاهش تلفات و جان باختگان بر کسی پوشیده نیست و بارها پلیس راهور بر این مهم تاکید داشته و با مستندات کامل اعلام شده که تا چه حد ایمنی خودرو در میزان کشته شدن مردم در تصادفات مؤثر است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان در ادامه اصلاح نقاط پرحادثه را از عوامل مؤثر در کاهش وقوع تصادفات ترافیکی خواند و افزود: با توجه به بررسی محورهای مواصلاتی استان و بر اساس دستورالعمل جدید پیش بینی می شود با پایان انجام محاسبات، حداکثر به 25 نقطه حادثه خیز دست یابیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان شناسایی شد

25 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان سمنان شناسایی شد