مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:552023-01-10سياسي

سیاست های تشویقی فرزندآوری عملی شود/زنان در حکومت اسلامی جایگاه والایی دارند


سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کردستان به ضرورت فرهنگ سازی در مورد افزایش جمعیت در استان تاکید کرد و گفت: اگر ما چاله جمعیتی را پرنکنیم سرای سالمندانی به وسعت ایران شکل می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، زینب زاله ظهر امروز در جلسه جوان سازی جمعیت با تاکید بر لزوم فرزندآوری در کشور، با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهر و روز زن، اظهار کرد: زنان در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار هستند، این دین الهی به زنان کرامت و حقوق انسانی داده است.

وی با تاکید براینکه اسلام نگاه کریمانه به جایگاه زنان دارد، خاطرنشان کرد: نقش مهم حضرت زهرا (س) و زینب کبری (ع) در پیشبرد اهداف دین اسلام گواه این حقیقت است که وجود زن به اندازه مرد در جامعه و رخدادهای آن حیاتی است.

وی افزود: خلاف نگاه مترقی اسلام به زن در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی، غرب با نگاه و شعار پوچ و توخالی و خائنانه ضربات متعددی را بر پیکره زن که مظهر عطوفت، بردباری و صبر و استقامت و انسان سازی است فرود آورده و مقام و جایگاه زن را در حد یک کالای لوکس پایین آورده است.

به گفته وی، اسلام و حکومت اسلامی ایران برای زنان حقوق و امتیازاتی قائل شده که در هیچ دین، نظام و قانون دیگری مشابه آن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های تشویقی فرزندآوری عملی شود/زنان در حکومت اسلامی جایگاه والایی دارند

سیاست های تشویقی فرزندآوری عملی شود/زنان در حکومت اسلامی جایگاه والایی دارند