مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:552023-01-10سياسي

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر علی ایرانمنش را به عنوان دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب کرد.

در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ایرانمنش آمده است: انتظار می رود با نصب العین قرار دادن قوانین و اسناد بالادستی در حوزه علم و فناوری و توجه ویژه به برنامه های ذیل قدم های مؤثری در جهت نیل به اهداف عالی نظام و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بردارید.

بازآفرینی و تقویت نقش انجمن های علمی با استفاده مطلوب از توان آنها در حوزه های آموزشی، پژوهشی، سیاستگذاری و اجرایی هم افزایی و همگرایی بین انجمن های هم راستا برای اشتراک منابع و امکانات در جهت انجام مأموریت های آنها تقویت و توسعه تعاملات بین المللی انجمن های علمی تعیین تکلیف انجمن های علمی غیر فعال بر اساس ضوابط قانونی توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

علی ایرانمنش (زاده کرمان_ 1344) عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با مرتبه استادی است که از سوابق اجرایی وی می توان به رییس دانشکده علوم ریاضی و علوم پایه و مدیرکل دانشجویی دانشگاه تربیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد