مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:552023-01-10سياسي

جوان سازی جمعیت در گرو نسخه های کاربردی و برنامه ریزی های دقیق است


رییس شورای اسلامی شهر سنندج اذعان کرد: جوان سازی جمعیت در گرو نسخه های کاربردی و برنامه ریزی های دقیق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد میمنت آبادی ظهر امروز در جلسه جوان سازی جمعیت شهرستان سنندج اظهار کرد: یکی از معضلات مهمی که امروز پیش روی جامعه ایرانی قرار دارد موضوع کاهش جمعیت و حرکت جامعه به سمت پیری است.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه جمعیت یکی از آیتم های قدرت هر کشوری است، گفت: اگر کشور ایران در طول تاریخ توانسته در عرصه های داخلی و بین المللی حرف برای گفتن داشته باشد به واسطه همین جمعیت و خروجی جمعیت بوده است.

میمنت آبادی اضافه کرد: متاسفانه امروز عدم انگیزه جوانان به ازدواج و فرزندآوری موجب کاهش جمعیت در کشور شده که این موضوع تبعات مختلفی را برای جامعه به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان بخشی از قدرت راهبرد هر جامعه به جمعیت به ویژه جمعیت جوان آن بستگی دارد، عنوان کرد: جمعیت جوان در بررسی ها جمعیت تولیدکننده و جمعیت پیر مصرف کننده هستند.

وی اضافه کرد: هرچه جمعیت به سمت پیری حرکت کند شعف و شادمانی در خانواده و جامعه کاسته می شود و فضای روانی جامعه دچار چالش می شود.

رییس شورای اسلامی شهر سنندج عنوان کرد: در نگاه اول موضوع عدم فرزندآوری به موضوع مشکلات اقتصادی ارتباط داده می شود در حالیکه اگر ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان سازی جمعیت در گرو نسخه های کاربردی و برنامه ریزی های دقیق است

جوان سازی جمعیت در گرو نسخه های کاربردی و برنامه ریزی های دقیق است