مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:002023-01-10اجتماعي

آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی نفوذتوده هوای سرد و بارندگی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آماده باش راهداران این استان در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود توده هوای سرد و بارندگی خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آماده باش راهداران این استان در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود توده هوای سرد و بارندگی خبر داد.

ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا- افزود:با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر ورود توده هوای سرد 10 تا 15 درجه و شدت بارندگی ،تمام راهداران در سطح محورهای استان در حالت آماده باش قرار دارند.

وی ضمن اشاره به اینکه این آماده باش به منظور پیشگیری از انسداد جاده ها و بازگشایی به موقع آن ها درصورت تشدید بارش ها است ،گفت:42 گشت راهداری، 167 نیروی راهدار با 185 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ادامه داد:همچنین 5 راهدارخانه با امکانات کامل در محورهای حوزه سیستان،زاهدان، تفتان و خاش آماده ارائه خدمات به مسافرین می باشند.

کرد در خاتمه متذکرشد:با توجه به پیش بینی موج سرما و ورود توده هوای سرد و تداوم این شرایط تا چند روز آینده از رانندگان درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضروری خودداری کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی نفوذتوده هوای سرد و بارندگی

آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی نفوذتوده هوای سرد و بارندگی