مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:002023-01-10ورزشي

به دنبال انسجام بخشی به فعالیت های ورزشی در جزیره قشم هستیم


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پیشرفت های ورزشی ایران بعد از انقلاب قابل مقایسه با پیش از آن نیست به ویژه در حوزه ورزش بانوان، - ایسنا/هرمزگان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پیشرفت های ورزشی ایران بعد از انقلاب قابل مقایسه با پیش از آن نیست به ویژه در حوزه ورزش بانوان، و این پیشرفت ها نباید در سایه مدیریت های چندگانه که قابل حل است، از حرکت بازبماند.

حجت الاسلام محمدسعید آخوندی در نشستی که با حضور روسای هیات های ورزشی، مربیان و اثرگذاران این جامعه در قشم برگزار شد، انسجام بخشی به فعالیت های ورزشی در جزیره را وظیفه حاکمیت دانست و گفت: تمامی رشته های ورزشی باید در قالب هیات های مرتبط، فعالیت کنند تا ضمن جلب حمایت مسوولان امر، عملکرد خود را به مردم جزیره معرفی کنند.

وی ادامه داد: حضور ورزشکاران در جشنواره ها و برنامه های نوروزی، می تواند معرف چهره ای متفاوت از جزیره به گردشگران باشد و فضای میزبانی نوروز 1402 را در کنار حوزه های فرهنگی و هنری، جلوه ای نو ببخشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه خواستار برگزاری جلسات مشترک ماهانه شد و افزود: پیشرفت های ورزشی ایران بعد از انقلاب قابل مقایسه با پیش از آن نیست به ویژه در حوزه ورزش بانوان، و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال انسجام بخشی به فعالیت های ورزشی در جزیره قشم هستیم

به دنبال انسجام بخشی به فعالیت های ورزشی در جزیره قشم هستیم