مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:052023-01-10سياسي

بیش از 25 هزار سند دریانوردی در هرمزگان صادر شد


معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: 25 هزار و 811 فقره سند دریانوردی از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در این استان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مکی زاده در تشریح آخرین آمار صدور سند و گواهینامه های دریانوردی افزود: بیش ترین تعداد سند صادر شده طی این مدت در مقایسه با سایر مراکز صدورکشور مربوط به مرکز صدور بندرعباس است.

وی ادامه داد: طی این مدت همچنین 19 هزار و 173 فقره گواهینامه دریانوردی صادر شده که 9 هزار و 95 فقره گواهینامه اصلی(گواهینامه تعیین سمت در شناور) و 10 هزار و 78 فقره مربوط به گواهینامه های جانبی(آموزش های ایمنی) بوده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه بر اساس کنوانسیون سازمان جهانی کار تمامی دریانوردان باید برای فعالیت حرفه ای خود شناسنامه دریانوردی داشته باشند، اظهار کرد: بر همین اساس در این مدت، 6 هزار و 638 فقره شناسنامه دریانوردی در استان هرمزگان صادر شده است.

مکی زاده، تعداد آزمون های دریانوردی طی مدت ذکر شده را 2 هزار و 919 نفر اعلام کرد و افزود: آزمون های مختلف شایستگی اعم از فرماندهی، افسری عرشه و مهندسی و کاربری شناورهای چوبی و فلزی به صورت ماهانه با نظارت اداره امور دریانوردان در سطح استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 25 هزار سند دریانوردی در هرمزگان صادر شد

بیش از 25 هزار سند دریانوردی در هرمزگان صادر شد