مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:052023-01-10اجتماعي

فراخوان مسابقه قصه گویی «بال های دعا» منتشر شد


انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مسابقه قصه گویی «بال های دعا» را با مشارکت ستاد اقامه نماز این استان برگزار می کند.

- رشت- انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان مسابقه قصه گویی بال های دعا را با مشارکت ستاد اقامه نماز این استان برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فراخوان این مسابقه استانی مسابقه قصه گویی بال های دعا با محوریت دعا ، نماز و پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی ایران انتشار یافت و گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگ سال، مخاطب فراخوان هستند.

مسابقه قصه گویی بربال های دعا در دو بخش صوتی و تصویری به مرحله اجرا گذاشته می شود و علاقه مندان می تواند با اجرای هنرمندانه و ارسال آثار حداقل 3 و حداکثر 7 دقیقه ای، در این رقابت فرهنگی هنری شرکت کنند.

ارسال لوح فشرده حاوی قصه گویی و مشخصات قصه گو به دبیرخانه انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به نشانی رشت، میدان انتظام، کوچه نظام پزشکی از شرایط شرکت در این مسابقه اعلام شده و شرکت کنندگان از 25 دی تا 10 بهمن 1401 فرصت دارند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند.

باساس این فراخوان، معرفی برگزیدگان مسابقه قصه گویی بربال های دعا نیز 20 بهمن 1401 و هم زمان با ایام الله دهه فجر انقلاب صورت می گیرد و قصه گویان برتر طی آیینی قدردانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مسابقه قصه گویی «بال های دعا» منتشر شد

فراخوان مسابقه قصه گویی «بال های دعا» منتشر شد