مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:062023-01-10فرهنگي

فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا به جشنواره فجر می رود؟


کارگردان فیلم «شوماه» از اینکه فیلمش با موضوع شهدای غواص برخلاف تاکید مسوولان از سوی هیچ نهادی حمایت نشده انتقاد کرد.

- جی پلاس، مژگان بیات که در اولین تجربه بلند فیلمسازی خود سراغ عملیات کربلای 4 و ماجرای شهدای غواص رفته، کار خود را از سال 1378 با بازیگری آغاز کرد.

او که در رشته کارگردانی سینما فارغ التحصیل شده، تاکنون در فیلم هایی همچون پریناز ، بی خداحافظی ، جانان ، صدای منو می شنوید؟ ، چک ، قبرستان غیرانتفاعی و چار چنگولی بازی کرده و فیلم های کوتاهی از جمله تیزاب و فیلم ویدیویی فرزند زمین را ساخته که جایزه هایی هم کسب کرده است.

ایسنا نوشت؛ درباره فیلم شوماه که آن را با موضوع شهدای غواص و بازی فاطمه معتمدآریا، پژمان بازغی و روزبه حصاری، تدوین کیانوش عیاری، صداگذاری علیرضا علویان و همکاری مجید انتظامی و پسرش سروش انتظامی برای ساخت موسیقی در سکوت خبری ساخته است، گفت: انگیزه من برای ساخت فیلمی از این ماجرا زمانی شکل گرفت که پیکر شهدای غواص چند سال قبل پیدا و تشییع شد و مصمم شدم فیلمی درباره این بچه های مظلوم وطن بسازم.

بنابراین تحقیقاتی را شروع کردم و مصاحبه های زیادی با بازماندگان عملیات انجام دادم و در نهایت سال 1399 طرح اولیه نوشته شد و بعد از تکمیل فیلمنامه، رایزنی با بازیگران را شروع کردیم و آذرماه سال 1400 پروژه کلید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا به جشنواره فجر می رود؟

فیلمی با بازی فاطمه معتمدآریا به جشنواره فجر می رود؟