مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:102023-01-10دانش

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «علی ایرانمنش» را به عنوان « دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران» منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی علی ایرانمنش را به عنوان دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب کرد.

صالحی در این حکم انتصاب خطاب به ایرانمنش آورده است: انتظار می رود با نصب العین قرار دادن قوانین و اسناد بالادستی در حوزه علم و فناوری و توجه ویژه به برنامه های ذیل قدم های مؤثری در جهت نیل به اهداف عالی نظام و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بردارید.

• بازآفرینی و تقویت نقش انجمن های علمی با استفاده مطلوب از توان آنها در حوزه های آموزشی، پژوهشی، سیاستگذاری و اجرایی • هم افزایی و همگرایی بین انجمن های  هم راستا برای اشتراک منابع و امکانات در جهت انجام مأموریت های آنها • تقویت و توسعه تعاملات بین المللی انجمن های علمی • تعیین تکلیف انجمن های علمی غیر فعال بر اساس ضوابط قانونی توفیق جنابعالی را در انجام وظایف محوله از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

علی ایرانمنش (زاده کرمان_ 1344) عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با مرتبه استادی است که از سوابق اجرایی وی می توان به رییس دانشکده علوم ریاضی و علوم پایه و مدیرکل دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد

دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران منصوب شد