مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:102023-01-10ورزشي

فوتبال دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به هلال احمر است


ورزش و به ویژه فوتبال دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به جمعیت هلال احمر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد مجیدی در دیدار و گفت وگو با رییس این سازمان عضویت داوطلبانه خود در جمعیت هلال احمر را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: برای من افتخار بزرگی است که در فعالیت های عام المنفعه و برنامه های بشردوستانه این جمعیت داوطلب محور مشارکت کنم.

مجیدی ورزش را دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به ویژه جوانان به جمعیت هلال احمر توصیف و تصریح کرد: در میان ورزش ها، جذابیت فوتبال برای جذب جوانان و دیگر اقشار جامعه به حوزه خدمات عام المنفعه و برنامه های داوطلبانه جمعیت هلال احمر از ضریب بالاتری برخوردار است.

ستاره سابق تیم فوتبال استقلال در همین زمینه توضیح داد: ایجاد مدارس فوتبال در همه استان ها و استعدادیابی از میان داوطلبان و جوانان هلال احمری و همچنین برگزاری المپیاد فوتبال در سال آینده، محورهای پیشنهادی برای همکاری فوتبالی با جمعیت هلال احمر است.

رییس سازمان داوطلبان نیز در این دیدار با تاکید بر اثرگذاری مربیان و پیشکسوتان فوتبال در جذب سرمایه های اجتماعی برای جمعیت هلال احمر، گفت: توسعه زیرساخت های ورزشی با کمک چهره های ماندگار این عرصه، سامانه و سیاست های جمعیت هلال احمر در زمینه جذب و نگهداری اعضا و داوطلبان را تقویت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به هلال احمر است

فوتبال دروازه طلایی ورود داوطلبان جدید به هلال احمر است