مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 14:252023-01-10اقتصادي

منابع سوخت گاز خراسان رضوی برای عبور از برودت هوا محدود است


منابع سوخت گاز برای عبور از برودت هوای موجود در خراسان رضوی محدود است و برنامه ریزی های مختلفی در تأمین، حفظ شرایط توزیع و در نهایت مصرف آن صورت گرفته است.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: منابع سوخت گاز برای عبور از برودت هوای موجود در خراسان رضوی محدود است و برنامه ریزی های مختلفی در تأمین، حفظ شرایط توزیع و در نهایت مصرف آن صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یعقوبعلی نظری صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از مرکز توزیع و مدیریت گاز خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منابع سوخت گاز و مایع استان برای عبور از برودت هوای موجود در استان محدود است و برنامه ریزی های مختلفی در تأمین، حفظ شرایط توزیع و در نهایت مصرف آن صورت گرفته است.

اگر 2 میلیون و 600 هزار مشترک گاز استان که بیشتر آنها مصرف کننده خانگی هستند دمای وسایل گاز سوز خود را فقط یک درجه کاهش دهند سه میلیون متر مکعب گاز صرفه جویی می شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: به دست آوردن سه میلیون متر مکعب گاز می تواند نیاز چند شهرستان استان را تأمین کند و از این منظر صرفه جویی دارای اهمیت است.

وی گفت: با توجه به برودت هوا و سرمای شدید و به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، مهدهای کودک و مدارس استان خراسان رضوی در تمام مقاطع تحصیلی از امروز سه شنبه تا پایان هفته جاری تعطیل است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع سوخت گاز خراسان رضوی برای عبور از برودت هوا محدود است

منابع سوخت گاز خراسان رضوی برای عبور از برودت هوا محدود است