مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:402023-01-10سياسي

ادعای اخراج عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران تکذیب شد


دانشگاه مازندران با ارائه مستنداتی ادعای رسانه های معاند مبنی بر اخراج فرشید نوروزی عضو هیئت علمی پیمانی گروه زبان و ادبیات انگلیسی این دانشگاه را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روابط عمومی دانشگاه مازندران در پی مصاحبه فرشید نوروزی روشناوند، عضو هیأت علمی پیمانی پایه 6 گروه زبان و ادبیات انگلیسی، با یکی از شبکه های معاند خارج از کشور و طرح ادعای اخراج و قطع حقوق نامبرده، این ادعا را تکذیب کرد.

در بیانیه این دانشگاه آمده است: در خصوص اخراج و قطع حقوق آقای دکتر فرشید نوروزی روشناوند از دانشگاه مازندران باید اذعان نمود که نامه ای در این مورد صادر نشده و اساساً، جذب یا اخراج اعضای هیأت علمی در دانشگاه ها، سلیقه ای نیست و هر تصمیمی در خصوص اخراج، منوط به طرح موضوع در نهادهای مربوطه و هیأت اجرایی جذب در دانشگاه و نهایتاً، انعکاس نتیجه به مرکز جذب هیأت علمی وزارت علوم است.

نامبرده در تاریخ 1401/09/09 استعفای خود از مسئولیت معاونت آموزشی و دانشجویی دانشکده را علی رغم اشتیاق به همکاری با مدیریت دانشکده و دانشگاه، صرفاً به دلیل سفر کاری پیش رو (پیوست)، تسلیم رییس دانشکده نموده و ایشان نیز ضمن تقدیر و علی رغم میل باطنی و به منظور جلوگیری از ایجاد خدشه در امور آموزشی، با استعفای نامبرده موافقت کرده است همچنین آمده است: در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای اخراج عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران تکذیب شد

ادعای اخراج عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران تکذیب شد