مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:452023-01-10سياسي

حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است


استاندار آذربایجان شرقی، پیگیری و حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این یک شعار نیست بلکه باید به عنوان یک رسالت و تکلیف در تاروپود همه مدیران استان راه یابد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی، پیگیری و حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار را از اولویت های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این یک شعار نیست بلکه باید به عنوان یک رسالت و تکلیف در تاروپود همه مدیران استان راه یابد.

عابدین خرّم، سه شنبه، 20 دیماه، در نشست شورای اداری شهرستان هوراند که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، افزود: معتقدیم اگر مناطق روستایی و کم برخوردار از آبادانی و عمران لازم برخوردار شوند، بخشی از مشکلات شهری ما هم برطرف می شود، زیرا مردم این مناطق در عین برخورداری از صدق و صفا، برای تامین نیازهای مردم شهرهای دیگر می کوشند.

وی گفت: این مناطق نیازمند توجهند که اگر تا امروز هم کم بوده، باید از این به بعد بیشتر شود و اگر نظام در این مناطق سرمایه گذاری کند، بهره وری چند برابری خواهد داشت.

خرّم بیان کرد: آسفالت، تعریض جاده ها و حذف نقاط حادثه خیز از جمله نیازهای جدی شهرستان هوراند است که اداره کل راهداری باید اقدام کند و ما نیز آماده کمک به آن هستیم و در اولویت قرار می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است

حل مشکلات مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است