مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:552023-01-10اجتماعي

توصیه های هواشناسی در پی بارش ها وکاهش دما/ افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور


سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و کولاک در هشت استان و بارش شدید باران در شش استان، سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر همچنین وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور و احتمال آسیب به تاسیسات دریایی هشدار داد.

- سازمان هواشناسی نسبت به بارش برف و کولاک در هشت استان و بارش شدید باران در شش استان، سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر همچنین وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور و احتمال آسیب به تاسیسات دریایی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه جوی همراه با بارش های برف و کولاک یا رخداد مه و کاهش نسبی دما طی روز سه شنبه ( 20 دی) در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، یزد، جنوب و غرب اصفهان، شمال فارس، شمال و ارتفاعات کرمان خبر داد.

بر اثر این مخاطره اختلال در سفرهای بین شهری و داخل شهر، اختلال در فعالیت های عمرانی، اختلال در ناوگان حمل و نقل هوایی و زمینی، یخبندان و مه در جاده ها، خسارت به صنعت کشاورزی پیش بینی می شود.

سازمان هواشناسی نسبت به پرهیز از سفرهای غیر ضروری، اجتناب از فعالیت های کوهنوردی و جابجایی عشایرکوچ رو، انجام اقدامات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط شهرداری ها، راهداری ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های هواشناسی در پی بارش ها وکاهش دما/ افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور

توصیه های هواشناسی در پی بارش ها وکاهش دما/ افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور