مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:102023-01-10اجتماعي

تردد در روستاهای خلخال امکان پذیر شد/ بازگشایی 82 راه روستایی


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال گفت: تردد در راه های ارتباطی روستاهای خلخال با تلاش راهداران امکان پذیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معروف خسروی بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خلخال با اشاره به کولاک برف و مسدود شدن راه های روستایی خلخال اظهار کرد: تردد در راه های ارتباطی روستاهای خلخال با تلاش راهداران امکان پذیر شد.

وی به تداوم برف روبی راه های روستایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: راه 142 روستای دارای سکنه این شهرستان مسدود شده بود که تاکنون راه 82 روستا بازگشایی شده است و تلاش ها برای بازگشایی راه 60 روستای باقی مانده در این شهرستان ادامه دارد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال بیان کرد: راه برخی از روستاها از جمله سه روستای واقع در بخش مرکزی مانند گورانسراب و طولش به علت بارش سنگین برف در مدت 24 ساعت سه بار بازگشایی و مجدداً مسدود شده است.

خسروی ادامه داد: راهداران شهرستان خلخال در 24 ساعت گذشته سه هزار کیلومتر باند راه را بازگشایی کرده اند و علاوه بر این برای مقابله با یخبندان در راه های ارتباطی این شهرستان 200 تن مخلوط نمک و شن را استفاده کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: متوسط عمر ناوگان راهداری این شهرستان بیش از 30 سال است و افزایش سرعت برف روبی نیازمند نوسازی و خرید ماشین آلات جدید اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در روستاهای خلخال امکان پذیر شد/ بازگشایی 82 راه روستایی

تردد در روستاهای خلخال امکان پذیر شد/ بازگشایی 82 راه روستایی