مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:302023-01-10سياسي

آغاز به کار مرکز انتقال خون در بابلسر


شهرستان بابلسر بیش از 10 سال تشکیلات مصوب انتقال خون را دریافت کرد با پیگیری مسئولان و درخواست های مردم این مرکز از امروز خون گیری را شروع کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: شهرستان بابلسر بیش از 10 سال تشکیلات مصوب انتقال خون را دریافت کرد با پیگیری مسئولان و درخواست های مردم این مرکز از امروز خون گیری را شروع کرد.

عبدالله محمدی فیروزجایی در گفت وگو با ایسنا از آغاز به کار مرکز انتقال خون بابلسر خبرداد و گفت: شهرستان بابلسر تشکیلات مصوب انتقال خون را بیش از 10 سال است که دریافت کرد امسال با پیگیری های نماینده مجلس و مطالبات مردم، از خرداد ماه امسال این طرح اجرا و از امروز برای نخستین بار خون گیری در این مرکز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه روز پنج شنبه به طور رسمی مرکز ثابت انتقال خون بابلسر افتتاح و هفته ای سه روز خونگیری انجام می شود، افزود: روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه مردم شریف و خیر بابلسری می توانند با مراجعه به این مرکز خون خود را اهدا کنند.

محمدی فیروزجایی تصریح کرد: برای احداث مرکز انتقال خون در بابلسر زمینی توسط خیران مرحوم نجفی ها و رمضانی به مساحت 510 متر از بهترین منطقه شهر اهدا شد که در روز پنج شنبه 22 دی ماه جاری کلنگ زنی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار مرکز انتقال خون در بابلسر

آغاز به کار مرکز انتقال خون در بابلسر