مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:402023-01-10ورزشي

تحرکات بعضی مربیان و مدیران نادرست است


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: متأسّفانه این روزها برخی مربیان و مدیران تیم های متمول لیگ با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیز به بازیکنان تیم های کم بضاعت ناجوانمردانه عمل می کنند.

- احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر با اشاره به دیدار یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بعد از وقفه تعطیلات نیم فصل تا آغاز رقابت های جام حذفی اکثر تیم ها به خوبی از این فرصت استفاده کردند اما ما به دلیل برخی مشکلات نتوانستیم از این فرصت به خوبی بهره لازم را ببریم.

وی افزود: بعد از پیروزی برابر خیبر خرم آباد در هفته پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور چند روز تمرینات را تعطیل کرده و بعد از تعطیلات خود را برای رقابت در جام حذفی برابر تیم فوتبال دریایی بابل آماده کرده ایم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به برخی رفتارهای ناجوانمردانه در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: متأسفانه در این روزها برخی مربیان و مدیران تیم های متمول لیگ، با ارائه پیشنهادات هنگفت و وسوسه انگیز به بازیکنان تیم های کم بضاعت ناجوانمردانه عمل می کنند.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: این اعمال ناجوانمردانه مشکلات تازه ای به ما اضافه می کند به همکاران جوان و مستعدم در سایر تیم های لیگ پیشنهاد می کنم بر روی مسائل فنی تمرکز کنند و با ایجاد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات بعضی مربیان و مدیران نادرست است

تحرکات بعضی مربیان و مدیران نادرست است