مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 16:552023-01-10حوادث

کشف 4 میلیارد تومان خوشبوکننده قاچاق در چهارمحال و بختیاری


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی 321 کارتن شامل یک میلیون و 925 هزار و 760 عدد عود خوشبوکننده قاچاق کشف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، برخی از اقدامات پلیس چهارمحال و بختیاری در حوزه مبارزه با قاچاق، دستگیری سارقان و  مواد مخدر طی 24 ساعت گذشته در ادامه آمده است.

منوچهر امان اللهی گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی  استان طرح مبارزه با قاچاق کالا را در محورهای مواصلاتی استان اجرایی کردند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در حین بررسی خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند.

کشف حدود 2 میلیون عدد عود خوشبوکننده قاچاق وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی 321 کارتن شامل یک میلیون و 925 هزار و 760 عدد عود خوشبوکننده قاچاق کشف کردند، تصریح کرد: ارزش کالاهای توقیف شده توسط کارشناسان مربوطه 40 میلیارد و 440 میلیون و 969 هزار ریال برآورد شده و در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف 10 فقره سرقت در استان  محمد سعیدیاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتور سیکلت، منزل، احشام، دوچرخه، خودرو و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 میلیارد تومان خوشبوکننده قاچاق در چهارمحال و بختیاری

کشف 4 میلیارد تومان خوشبوکننده قاچاق در چهارمحال و بختیاری