مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 17:102023-01-10اجتماعي

راههای اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با وجود بارش شدید برف، محورهای  مواصلاتی اصلی و فرعی این استان باز و تردد در آنها جریان دارد.

- عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در پی بارش شدید برف که بیشترین میزان بارش طی امسال بود، در محورهای اصلی استان شاهد بارش برف بوده ایم و با تلاش راهداران بطور کامل بازگشایی، برف روبی، نمک پاشی و ریزش برادری شده اند.

وی اظهار کرد: راه ارتباطی روستاهای شهرستانهای بویراحمد، دنا، مارگون و بخشی از شهرستان چرام بعلت بارش سنگین برف مسدود هستند که بازگشایی آنها شروع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از فردا و با مساعد شدن شرایط جوی راهداران با تمام تلاش اقدام به بازگشایی راههای روستایی خواهند کرد.

محمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه از امشب تا فردا صبح یخبندان را خواهیم داشت جاده های اصلی استان نمک پاشی خواهند شد تا حادثه ای رخ ندهد و شاهد مسدود شدن راهها نباشیم.

وی با بیان اینکه حدود 1800کبلومتر راه روستایی استان بدلیل بارش برف مسدود شد، ادامه داد: راههای روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد که بعلت بارش سنگین برف مسدود شده اند ظرف 48 ساعت آینده بازگشایی و ریزش برادری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راههای اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد باز است

راههای اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد باز است