مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 17:252023-01-10سياسي

حماسه 6 بهمن آمل بخشی از تاریخ مردم ایران است


مدیرکل صدا و سیمای مازندران حماسه ششم بهمن آمل را بخشی از تاریخ مردم ایران دانست و گفت: از ساخت فیلم فاخر درباره این حماسه حمایت می کنمی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی ابراهیمی عصر سه شنبه در نشست با اعضای ستاد گرامیداشت حماسه اسلامی شش بهمن سال 60 شهرستان آمل با اشاره به تعامل مثبت و ارزنده فرماندار شهرستان آمل با رسانه ملی، از ارتباط مناسب و پاسخگویی ایشان به رسانه ملی قدردانی کرد.

وی با اشاره به جایگاه حماسه اسلامی سال 60 مردم آمل از راه اندازی نهضت خاطره گویی به منظور ثبت و ضبط این حماسه مردمی خبر داد و گفت: شش بهمن بخشی از تاریخ مردم ایران است و باید تلاش کنیم حوزه تاریخ شفاهی این حوزه برنامه های اثربخشی طراحی و تولید شود.

ابراهیمی با اعلام حمایت از ساخت فیلم فاخر و ماندگار در حوزه شش بهمن، از محل اعتبارات ملی، همدلی مسئولان و جبهه مردمی شش بهمن از این حوزه را در به ثمر رسیدن آن مؤثر ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه حماسه اسلامی مردم آمل باید کارهای بسیاری انجام داد و با کار جهادی و ستادی زوایای پنهان و مهم را مطرح کنیم، عنوان کرد: آمل تنها شهری است که بنیانگذار کبیر انقلاب از آن نام برده است و این افتخار برای مردم آمل ماندگار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 6 بهمن آمل بخشی از تاریخ مردم ایران است

حماسه 6 بهمن آمل بخشی از تاریخ مردم ایران است