مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 17:302023-01-10سياسي

افتخار من خدمت به مردم بوده است


فرمانده سابق کل انتظامی کشور با بیان اینکه در هشت سال گذشته همواره کوشیدم تا تدابیر معظم له را اجرایی کنم، گفت: افتخار من خدمت به مردم بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین اشتری در نشست فصلی فرماندهان، معاونان و رؤسای فراجا گفت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت و شهیدان مظلوم انتظامی به ویژه مدافعان امنیت حوادث اخیر درود و رحمت می فرستیم و برای فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی آرزوی طول عمر توأم با صحت و سلامتی داریم.

فرمانده سابق کل انتظامی کشور افزود: خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که توفیق داد تا سال های متمادی در سمت های مختلف در انتظامی کشور خدمت کنم؛ خصوصاً قریب به هشت سال فرماندهی فراجا که انشاالله مورد رضایت خداوند قرار گرفته باشد.

اشتری بیان کرد: از رهبر بزرگوار و فرمانده معظم کل قوا مدظله العالی که با حسن اعتماد، تدابیر، رهنمودها و حمایت های بزرگوارانه خویش این توفیق را برای سرباز کوچک خود فراهم ساختند نیز از صمیم قلب تشکر و قدردانی می کنم.

فرمانده سابق کل انتظامی کشور ادامه داد: در هشت سال گذشته همواره کوشیدم تا تدابیر معظم له را با همراهی و همکاری آحاد فرماندهان، معاونان و مدیران سازمان انتظامی کشور و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار من خدمت به مردم بوده است

افتخار من خدمت به مردم بوده است