مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 17:452023-01-10سياسي

اقدامات به نتیجه رسیده در دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیاری از برنامه ها و طرح هایی که در دولت های قبل به هر دلیلی انجام نشده، در دولت سیزدهم به منصه ظهور رسید و بازخوردهای خوبی نیز داشته که باید برای مردم بازگو شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: بسیاری از برنامه ها و طرح هایی که در دولت های قبل به هر دلیلی انجام نشده، در دولت سیزدهم به منصه ظهور رسید و بازخوردهای خوبی نیز داشته که باید برای مردم بازگو شود.

سید محمدرضا طالبی، امروز سه شنبه 20 دی در چهل و یکمین نشست شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: مسئولان در رده های مختلف باید دستاوردهای نظام و دولت به ویژه اقدامات دولت سیزدهم را در راستای جهاد تبیین برای مردم تشریح کنند و این دستاوردها در سطوح ملی، بین المللی و منطقه ای منعکس شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بر حفظ انسجام بین دستگاهی و نیز هماهنگی مدیران و معاونان دستگاه ها برای ارائه عملکرد و فعالیت ها به منظور جلوگیری از اختلاف نظر تأکید کرد و گفت: مسئولان باید دستاوردهای حوزه کاری خود را با همکاری رسانه ها اطلاع رسانی کنند و اگر برنامه ای به موقع اجرا نشده صادقانه دلایل آن را برای مردم بیان کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات به نتیجه رسیده در دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود

اقدامات به نتیجه رسیده در دولت سیزدهم برای مردم تبیین شود