مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 17:502023-01-10سياسي

ثبت نام بیش از 1000 «همیار طبیعت» در مهدی شهر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر از ثبت نام بیش از یک هزار «همیار طبیعت» برای حفاظت از عرصه های طبیعی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حیدر واحدمطلق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه هدف اصلی در هر مسؤولیت و سازمانی باید خدمت به مردم و پیشبرد هرچه بهتر امور باشد، گفت: یکی از رویکردهای اصلی سازمان منابع طبیعی، هم افزایی با مردم و دستگاه ها برای حفاظت، توسعه و احیای منابع طبیعی است.

وی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی منابع طبیعی را از الزامات موفقیت در این بخش دانست و افزود: برای جلب مشارکت آحاد جامعه در حفظ و احیای این منابع ارزشمند باید این موضوع به مطالبه عمومی تبدیل شود و رسانه ها ازجمله صداوسیما و آموزش و پرورش می توانند در این خصوص نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر در تبیین رویکرد سازمان در جلب مشارکت دستگاه های اجرایی و مردم برای کاهش تخریب سرزمین گفت: ثبت نام بیش از یک هزار همیار طبیعت، احیای 10 هکتار از عرصه های جنگلی در قالب مسؤولیت اجتماعی و با کمک فعالین حوزه صنعت و معدن در سال گذشته، انجام 10 هکتار پروژه های آبخیزداری با مشارکت مردم و خیران و فعالیت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 1000 «همیار طبیعت» در مهدی شهر

ثبت نام بیش از 1000 «همیار طبیعت» در مهدی شهر