مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:002023-01-10سياسي

آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی در حریم منطقه 5


شهردار منطقه 5 تهران از آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی در حریم این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، احسان شریفی شهردار منطقه 5 تهران اظهار کرد: با رصد مداوم محدوده دشت نمه در حریم ناحیه 1 و در راستای حفظ و صیانت از حریم شهر تهران، پس از طی مراحل حقوقی و اخذ دستور از مقام قضایی تعداد 16 مورد از تصرفات غیرقانونی در اراضی ملی شناسایی و نسبت به آزاد سازی آنان توسط همکاران ناحیه 1 منطقه 5 و عوامل انتظامی اقدام شد.

  شهردار منطقه 5 ادامه داد: مواردی از قبیل چهار دیواری، فنس کشی و اطاقک غیرمجاز در جاده امام زاده داوود(ع) – شهرک دشت نمه صورت پذیرفته بود و در حال افزایش نیز بود به نحوی که در صورت ادامه این روند، قطعا متصرفات غیرقانونی توسط سودجویان بیشتر شده و به حقوق بیت المال ضربه وارد می شد.

شریفی با اشاره به اهمیت حفظ و صیانت از حریم شهر تهران توسط مدیریت شهری گفت: شهرداری منطقه 5  با عملکرد خود در مرادآباد، حصارک و دیگر بخش های مختلف اثبات کرده است که با فساد و ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی برخورد قاطع خواهد کرد و از این مسیر به هیچ عنوان قصور نخواهد داشت .

وی بیان کرد: حریم شهر تهران، آبروی مناطق مرزی پاییتخت است و نمی شود نشست تا عده ای سود جویان بیایند و با آبروی شهر بازی کنند و ما فقط نظاره گر باشیم، از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی در حریم منطقه 5

آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی در حریم منطقه 5