مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:052023-01-10فرهنگي

جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان برگزار می شود


دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم عمار استان خوزستان گفت: با هدف مقابله و پاسخ به ظلم رسانه ای سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در استان خوزستان با موضوع و شعار «زن قهرمان؛ - ایسنا/خوزستان دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم عمار استان خوزستان گفت: با هدف مقابله و پاسخ به ظلم رسانه ای سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در استان خوزستان با موضوع و شعار زن قهرمان؛ ایران قوی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره طاهری در نشست رسانه ای سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار استان خوزستان گفت: همچون سال های گذشته جشنواره عمار استان خوزستان موضوعی را برای این جشنواره انتخاب کرد و برنامه ها را بر اساس موضوع انتخاب شده خود برگزار می کند.

او با اشاره به اینکه برنامه های جشنواره از ماه بهمن سال جاری و به مدت چهار روز در سینما اکسین اهواز برگزار می شود اظهار کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار از چهارم تا هفتم ماه بهمن از ساعت شش تا 10 شب پذیرای مردم استان خوزستان است.

وی با بیان اینکه جشنواره همراه با اکران هایی که صورت می گیرد برنامه های جانبی دیگری نیز برگزار می کند توضیح داد: در چهار شب جشنواره مردمی فیلم عمار برنامه های مختلف و متنوعی برگزار خواهد کرد.

طاهری با اظهار اینکه بیش از 80 فیلم، مستند، نماهنگ و فیلم های کوتاه و بلند در جشنواره اکران خواهند شد ادامه داد: همچنین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان برگزار می شود

جشنواره مردمی فیلم عمار در خوزستان برگزار می شود