مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:502023-01-10اجتماعي

تربیت دانش آموزان در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش


مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به هیچ وجه تربیت تک ساحتی مدنظر نیست و تربیت دانش آموزان در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مهمترین هدفگذاری ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلام الله صفری بعدازظهر سه شنبه در همایش مدیران دوره دوم متوسطه و معاونان آموزش متوسطه نواحی یک و دو با حضور مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: لیاقت به عنوان شاخصه اصلی در انتخاب مدیران است و سابقه نمی تواند در این مورد در اولویت باشد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت و پیگیری مدیران در مسائل مختلف در مدارس باید مستمر و براساس علم و یقین باشد، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس باید در انتخاب معاونان و عوامل اجرایی خود نهایت دقت را داشته باشند و از افرادی استفاده کنند که تابع قانون باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل مشکلات موجود در آموزش و پرورش استان اردبیل را یادآور شد و بیان کرد: با وجود همه این مشکلات باز هم آماده ایم تا انتقادات سازنده را بشنویم و به یک ادبیات مشترک برای حل مشکلات برسیم.

صفری تحقق عدالت آموزشی و تربیتی را یک اصل دانست و گفت: در آموزش و پرورش اگر برنامه ای تدوین می شود قطعاً برای همه دانش آموزان در نظر گرفته شده است بنابراین کم توجهی به دانش آموزان کم برخوردار ظلم بزرگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دانش آموزان در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

تربیت دانش آموزان در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش