مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 19:352023-01-10سياسي

بیمارستان نور قم از پیشرفته ترین بیمارستان های منطقه و جهان است


معاون آموزشی وزیر بهداشت با تقدیر از تلاش های صورت گرفته برای احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور آن را از جمله بیمارستان های پیشرفته و هوشمند کشور، - منطقه و حتی در سطح جهان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل باقری فرد عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در دست احداث نور قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این بیمارستان از جمله بیمارستان های پیشرفته و هوشمند کشور، منطقه و حتی در سطح جهان به شمار می رود.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، عنوان داشت: احداث بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نور، مراحل ساخت خود را با بهترین تجهیزات و کیفیت دنبال می کند و امیدواریم به زودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

باقری عنوان داشت: در این بیمارستان تمامی امکانات در مراحل تشخیص و همچنین درمان بیماری ها پیش بینی شده و پس از افتتاح و راه اندازی آن، نه تنها مردم قم بلکه سایر استان ها و همچنین مردم کشورهای منطقه می توانند از این بیمارستان برای درمان استفاده کنند.

وی بیان داشت: استفاده از نیروهای کارآمد در حوزه آموزش پزشکی بسیار مهم است و یکی از مهمترین برنامه های وزارت بهداشت و درمان تقویت و توسعه برنامه های حوزه آموزش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان نور قم از پیشرفته ترین بیمارستان های منطقه و جهان است

بیمارستان نور قم از پیشرفته ترین بیمارستان های منطقه و جهان است