مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 19:402023-01-10سياسي

وزیر میراث فرهنگی: ارائه تسهیلات برای ایجاد مراکز نشاط آفرین را در دستورکار داریم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور از ارائه تسهیلات لازم به سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز نشاط آفرین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شبستر،  عزت الله ضرغامی  امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی سال جاری علاوه بر سرمایه گذاری در بخش مراکز اقامتی، سرمایه گذاری در مراکز تفریحی و سرگرمی که برای مردم شادی آفرین است، مورد اقبال قرار گرفت، متاسفانه در این حوزه طی سال های گذشته کم کاری و عقب ماندگی هایی داریم که در این راستا حمایت و ارائه تسهیلات لازم به سرمایه گذاران برای ایجاد مراکز نشاط آفرین و شادی های مشروع برای مردم را به صورت جدی در دستورکار قرار داده ایم .

وی گفت: از جمله اقدامات مهمی که در استان انجام گرفته، تعریف بسته های سرمایه گذاری گردشگری پس از مطالعات، آمایش ها و نیازسنجی های انجام گرفته است که این امر فعالیت سرمایه گذاران در این حوزه را تسهیل کرده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور ادامه داد: در همین راستا همکاری و هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی استان انجام گرفته و هر سرمایه گذار بخش خصوصی که مایل به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری باشد بدون هرگونه بروکراسی منفی، پیشنهادات و نحوه انجام این امر توسط اداره کل میراث فرهنگی استان ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر میراث فرهنگی: ارائه تسهیلات برای ایجاد مراکز نشاط آفرین را در دستورکار داریم

وزیر میراث فرهنگی: ارائه تسهیلات برای ایجاد مراکز نشاط آفرین را در دستورکار داریم