مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 19:402023-01-10اجتماعي

آب و برق در برف یاسوج مردود شدند


دستگاه های خدمات رسان مثل آب و برق در برف یاسوج عملکرد خوبی نداشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ یکی از مشخصات مدیران و دستگاه های موفق در هر نقطه از کشور آمادگی دستگاه ها در بحران هایی همچون سیل و زلزله و برف و بارندگی و یا سقوط هواپیما و تصادفات جاده ای است.

 استان کهگیلویه و بویراحمد آنگونه که از سال های گذشته تاکنون دیده ایم هنوز مسئولان و دستگاه های مختلف در مواجهه با بحران ها آمادگی لازم را جهت خدمات رسانی شایسته و به موقع را ندارند.

برای مثال در زلزله یاسوج و پس از آن در زلزله سی سخت و یا سیل یاسوج و در سقوط هواپیمای تهران- یاسوج به وضوح مشاهده شد که دستگاه های استان در مواجهه با بحران آمادگی لازم و 100 درصدی را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در برف روز بیستم دی ماه امسال در شهر یاسوج معلوم شد که دستگاه های خدمات رسان مانند آبفا و برق منطقه ای از پیش چنین وضعیتی را پیش بینی نکرده بودند قطع 12 ساعته برق در مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد و به دنبال آن قطعی چندین و چند ساعته آب نشان داد که دستگاه های خدمات رسان تا چه اندازه مدبر و اندیشه گر و چاره ساز در میدان حوادث و بحران ها هستند.

هر چند که پیش از آن نیز توسط هواشناسی و ستاد بحران بارش برف در یاسوج و مناطق سردسیری هشدار داده شده بود با این تفاسیر باید گفت که اداره برق و آب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب و برق در برف یاسوج مردود شدند

آب و برق در برف یاسوج مردود شدند