مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 19:502023-01-10سياسي

پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه به سفیر واتیکان در ایران ابلاغ شد


پیام تبریک آِت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی به سفیر واتیکان در ایران ابلاغ شد.

- قم- پیام تبریک آِت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی به سفیر واتیکان در ایران ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایندگان مدیر حوزه های علمیه کشور با حضور در سفارت واتیکان در تهران، پیام تبریک آیت الله اعرافی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را به اسقف آنژی یوزوویچ، سفیر واتیکان در ایران ابلاغ کردند.

در این دیدار حجج اسلام حسینی کوهساری، رییس مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه و امین دین، مدیر دفتر ادیان و مذاهب و سرپرست اداره اروپا و آمریکا حوزه، ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) و آغاز سال جدید میلادی به همه مسیحیان و مسلمانان، به ویژه مسیحیان کاتولیک جهان و مسئولان واتیکان، سالی پر خیر، برکت و توفیق را برای همگان مسئلت کرد.

در این دیدار ضمن یادآوری سفر تاریخی مدیر حوزه های علمیه و هیئت همراه به واتیکان و ملاقات با عالیجناب پاپ فرانسیس، پیگیری های پس از سفر را مرور و نسبت به عملیاتی سازی و استمرار ارتباطات و تعاملات مشترک تأکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه به سفیر واتیکان در ایران ابلاغ شد

پیام تبریک مدیر حوزه های علمیه به سفیر واتیکان در ایران ابلاغ شد