مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 20:002023-01-10اقتصادي

جزییات وضعیت امتحانات مدارس و دانشگاه تا پایان هفته


رییس قرارگاه مدیریت گاز استان گیلان از غیر حضوری بودن تمامی مدارس و دانشگاه های گیلان در روزهای چهار شنبه و پنجشنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز  در جلسه قرارگاه جهادی گاز استان گیلان در سالن الغدیر استانداری  با بیان اینکه ادارات استان در صورت نیاز و میزان اثرگذاری بر مدیریت مصرف انرژی تعطیل می شود، اظهار کرد: بدون محاسبه دقیق و تاثیرگذاری در روند مدیریت مصرف انرژی، ادارات گیلان تعطیل نمی شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به خدمات رسانی به موقع به مردم در صورت تعطیلی ادارات گفت:در صورت ضرورت و اضطرار باید کشیک برای مجموعه های مختلف از جمله بانک ها و دستگاه های خدماتی و مجموعه هایی که فعالیت شان ضرورت دارد، تعیین شود تا خدمت رسانی به مردم دچار اختلال و مشکل نشود.

نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی از همه مدیران در خصوص هماهنگی برای خدمات رسانی به مردم در حوزه های مختلف اعم از انرژی، راه ها، امنیتی، انتظامی، اوراژانس و غیره و همراهی مردم در همه زمینه ها گفت که باید امکانات لازم برای بهینه سازی و بهره وری انرژی فراهم شود.

 عباسی با اشاره به افزایش سه میلیون مترمکعبی مصرف گاز در گیلان در شبانه روز گذشته بیان کرد: مردم نقش مهمی در پایداری شبکه انتقال گاز دارند و با مصرف بهینه می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات وضعیت امتحانات مدارس و دانشگاه تا پایان هفته

جزییات وضعیت امتحانات مدارس و دانشگاه تا پایان هفته