مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 22:402023-01-10اقتصادي

آمار بیکاری در شهرستان عسلویه بالا است


رییس شورای اسلامی بخش سیراف با اشاره به اینکه آمار بیکاری در شهرستان عسلویه بالا است گفت: در اکثر تبدیل وضعیت ها و قرارداد مستقیم شدن ها، - بومیان منطقه دیده نمی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم بهمنی عصر سه شنبه در جمع مسئولان اظهار داشت: بیکارهای شهرستان های جنوبی بسیار بالا است و همین تعدادی هم که جذب شده اند 90 درصد به صورت پیمانکاری و روزمزد مشغول به کار شده اند.

رییس شورای اسلامی بخش سیراف افزود: در اکثر تبدیل وضعیت ها و قرارداد مستقیم شدن ها، بومیان منطقه دیده نمی شوند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر و شهرستان عسلویه با معضل عدم پاسخگویی مسئولان مواجه است گفت: مسئولین استان و شهرستان علاوه بر اینکه در بین مردم نیستند، پاسخگوی مطالبات مردم هم نیستند و همین باعث شکاف بین مسئول و مردم شده است.

رییس شورای اسلامی بخش سیراف گفت: بیش از 11 میلیارد تومان در خصوص مرکز جامع سلامت بندر شیرینو به حساب دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تا کنون پول واریز شده است، چرا باید سقف سوم و یک آسانسور آن حذف شود؟ بهمنی اضافه کرد: اعتبارهای استانی و شهرستانی کجاست؟ اعتبارهای دانشگاه کجاست؟ اعتبارهای مسئولیت های اجتماعی و حق آلایندگی کجاست؟ چرا پانسیون پزشک این مرکز جامع سلامت باید حذف شود؟ وی تصریح کرد: در دوره ریاست پیشین شورای راهبردی، قول م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار بیکاری در شهرستان عسلویه بالا است

آمار بیکاری در شهرستان عسلویه بالا است