مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 22:552023-01-10ورزشي

غرب جای قهرمان تخیلی و واقعی را تغییر داد/ اهدای دستکش ننه عصمت


دبیر جشنواره عمار بیان کرد که غرب فوتبالیست و اهل موسیقی را به قهرمان تبدیل کرده و جای قهرمان واقعی و تخیلی را عوض کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم آرمان روح الله ویژه تجلیل از هنرمندان و فعالان جبهه انقلاب امشب 20 دی ماه در سینما فلسطین و در سیزدهمین دوره از جشنواره عمار برگزار شد.

این مراسم با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر از جمله حسن روح الامین، علی محمد مودب، هادی آزرم و جمعی از هنرمندان جوان و خانواده های شهدای وقایع اخیر همراه بود.

سهیل اسعد دبیر جشنواره سیزدهم عمار در سخنانی درباره این جشنواره بیان کرد: جوانان ما افرادی مسئول هستند درحالیکه این حس مسئولیت متاسفانه در میان دیگر ملت ها کمرنگ شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: افتخار می کنم که وطن خود آرژانتین را ترک کرده ام و جزوی از جمهوری اسلامی شده ام.

دبیر جشنواره عمار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جشنواره عمار بیان کرد: با نگاهی به مفاهیم این جشنواره می فهمید برخی مفاهیم کاملاً در دنیا منقلب شده است اما انقلاب اسلامی ایران توانسته مفاهیم حق را نگه دارد و حفظ کند.

وی همچنین با مقایسه پولی که یک نویسنده و پژوهشگر در مقابل یک بازیکن فوتبال در آرژانتین می گیرد گفت: فردی به خاطر اینکه خوب با توپ فوتبال بازی می کند ماهی دویست میلیون دلار دارد و این خیلی خطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب جای قهرمان تخیلی و واقعی را تغییر داد/ اهدای دستکش ننه عصمت

غرب جای قهرمان تخیلی و واقعی را تغییر داد/ اهدای دستکش ننه عصمت