مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 22:552023-01-10سياسي

دشمن به دنبال دو قطبی سازی جامعه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از مسئولان تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که امروز درحرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، - امام جمعه قم با بیان اینکه نباید به گونه ای رفتار کنیم که در جامعه دو قطبی ایجاد شود، افزود: دشمن به دنبال این است که مردم را به جان هم بیندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از مسئولان تشکل های مردمی امر به معروف و نهی از منکر استان قم که امروز درحرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: تشکل های مردمی باید از شیوه های متنوع، با نشاط و هنرمندانه در امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه متنوع بودن به معنای کار پراکنده نیست، افزود: معروف گستره وسیعی دارد بنابراین امر به معروف هم باید متنوع و وسیع باشد و می طلبد که حوزه کار را فراتر از یک یا دو موضوع ببینیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در امر به معروف و نهی از منکر باید مسائل مختلف ریشه یابی و اولویت بندی شوند، افزود: تشکل های مردمی باید تمرکز خود را بر روی فعالیت های فرهنگی که عموماً دیر بازده هستند بگذارند و احیا امر به معروف را با فرهنگ سازی دنبال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن به دنبال دو قطبی سازی جامعه است

دشمن به دنبال دو قطبی سازی جامعه است