مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 00:052023-01-10فرهنگي

برگزیدگان بخش موسیقی، شعر و تجسمی جشنواره عمار معرفی شدند


مراسم تجلیل از هنرمندان فعال در حوادث اخیر در قالب هنرهای تجسمی، موسیقی و سرود و شعر در حاشیه ششمین شب جشنواره عمار با حضور چهره های انقلابی حوزه گرافیک، - مراسم تجلیل از هنرمندان فعال در حوادث اخیر در قالب هنرهای تجسمی، موسیقی و سرود و شعر در حاشیه ششمین شب جشنواره عمار با حضور چهره های انقلابی حوزه گرافیک، تصویرسازی و کارتون و همچنین شعر و موسیقی در سینما فلسطین برگزار شد.

این مراسم شامگاه سه شنبه (20 دی ماه) با قرائت قرآن توسط برادر نوجوان شهید آرمان علی وردی و اجرای فضه سادات حسینی همراه بود.

جشنواره عمار محملی برای معرفی قهرمانان واقعی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره، در این مراسم سهیل اسعد، دبیر سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سخنانی، گفت: خوشحالم در خدمت خانواده های شهدا هستیم مناسبت بسیار مهمی است، اینکه عده ای از جوانان خودجوش قیام می کنند تا حقایقی را اعلام کنند و مردم را آگاه سازند.

وی با اشاره به مسئولیت جوانان در نظام جمهوری اسلامی، اضافه کرد: من این روزها آثاری را دیدم و خیلی برایم به عنوان یک خارجی جالب بود، به عنوان کسی که ایران را وطن دوم می شناسند افتخار می کنم که وطن خود آرژانتین را ترک کرده ام و بخشی از معادله جمهوری اسلامی شده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان بخش موسیقی، شعر و تجسمی جشنواره عمار معرفی شدند

برگزیدگان بخش موسیقی، شعر و تجسمی جشنواره عمار معرفی شدند