مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 00:052023-01-10اجتماعي

کولاک شدید محور باخرز به تایباد را مجددا مسدود کرد


به رغم اینکه ساعاتی پیش محور باخرز به تایباد بازگشایی شده بود اما مجددا به دلیل بارش سنگین برف، کولاک شدید و یخبندان تا اطلاع ثانوی این محور مسدود شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان باخرز گفت: به رغم اینکه ساعاتی پیش محور باخرز به تایباد بازگشایی شده بود اما مجددا به دلیل بارش سنگین برف، کولاک شدید و یخبندان تا اطلاع ثانوی این محور مسدود شد.

عباس حسن نژاد در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: در حال حاضر محور باخرز تایباد به علت بارش سنگین برف و لغزندگی مسیر تا اطلاع ثانوی قابل تردد نیست و از رانندگان وسایل نقلیه تقاضا می شود از تردد در این محور خودداری کنند.

وی با اشاره به آماده باش کلیه نیروهای ستاد بحران شهرستان افزود: تردد در سایر محورهای این شهرستان با زنجیرچرخ امکان پذیر بوده ولی با توجه به ادامه بارش ها و برودت هوا، از رانندگان تقاضا می شود در صورت نبود ضرورت از تردد در جاده ها خودداری کنند.

حسن نژاد گفت: محور باخرز تایباد، تربت حیدریه و تربت جام نیز به علت بارش سنگین برف، یخ زدگی و لغزندگی مسیرها تا اطلاع ثانوی قابل تردد نیست.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان باخرز تاکید کرد: با توجه به برودت هوا و یخ زدگی محورها و مسیرها شهروندان از تردد غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اضطرار هنگام تردد در محورهای مواصلاتی علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولاک شدید محور باخرز به تایباد را مجددا مسدود کرد

کولاک شدید محور باخرز به تایباد را مجددا مسدود کرد