مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 05:102023-01-11بين الملل

دومینوی رسوایی برای پرزیدنت ها


کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که دفتر مشاور کاخ سفید در همان روز به اداره بایگانی و سوابق ملی اطلاع داده است که اسناد «در یک کمد قفل شده» پیدا شد و آژانس آنها را صبح روز بعد بازیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دنیای اقتصاد، کاخ سفید روز دوشنبه اعلام کرد وکلای جو بایدن، رییس جمهوری ایالات متحده در پاییز گذشته تعداد کمی از اسناد طبقه بندی شده را در دفتر سابق وی در یک اندیشکده واشنگتن کشف کردند که باعث شد وزارت دادگستری برای بررسی بیشتر وضعیت وارد عمل شود.

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، به گفته دو نفر از افراد آشنا با موضوع، این نوعی از تحقیق است که به مریک گارلند، دادستان کل کمک می کند که آیا باید یک بازرس ویژه برای کمک به دادستانی کل استخدام کند یا نه؟ وکیلی در کاخ سفید گفت: اسناد طبقه بندی شده ای از دورانی که جو بایدن معاون رییس جمهوری بود، کشف شده و او این اسناد را در اندیشکده ای در واشنگتن نگهداری می کرده است.

 به گفته کاخ سفید، اسناد کشف شده در دفتر سابق جو بایدن که مربوط به زمان معاونت اوست، توسط وکلای شخصی او در 2نوامبر، زمانی که در حال بسته بندی پرونده ها در مرکز دیپلماسی و تعامل جهانی پن بایدن بودند، پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومینوی رسوایی برای پرزیدنت ها

دومینوی رسوایی برای پرزیدنت ها