مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 05:552023-01-11ورزشي

واگذاری 14 سالن ورزشی اسدآباد به بخش خصوصی


مدیر اداره ورزش و جوانان اسدآباد از واگذاری 14 مکان ورزشی این شهرستان به بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صمدپناهی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق ماده 88 قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی بر اساس ابلاغ اداره کل ورزش و جوانان استان باید 14 اماکن ورزشی شهرستان در قالب مزایده به شکل قرارداد اجاره ای به بخش خصوصی واگذار شود که در این مزایده اولویت با هیأت های ورزشی خواهد بود.

وی با اشاره به آغاز مزایده از هفدهم تا 24 دی ماه تصریح کرد: در صورتی که هیأت های ورزشی در اولویت اول راغب به شرکت در این مزایده نباشند، قهرمانان سطوح بین المللی، کارشناسان و مربیان تربیت بدنی و نیز باشگاه های مجوزدار سطح شهرستان در اولویت این مزایده خواهند بود.

مدیر اداره ورزش و جوانان اسدآباد با بیان اینکه از سال 84 واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی مصوب شده است و مزایده اماکن ورزشی در کشور انجام می شود، افزود: افراد علاقمند با مراجعه به سامانه setadiran.

ir می توانند در این مزایده شرکت کنند.

صمدپناهی تأکید کرد: درآمد حاصل از اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی به حساب خزانه می رود و به هر میزان که سهم شهرستان باشد، از درآمد اماکن به حساب اداره کل واریز و اداره کل سهم شهرستان را واریز می کند و با این درآمد کمبودهای اعتباری شهرستان در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 14 سالن ورزشی اسدآباد به بخش خصوصی

واگذاری 14 سالن ورزشی اسدآباد به بخش خصوصی